Prima begeleiding naar het afscheid waar we met een goed gevoel op terug kijken.
We waren blij met de begeleiding van Regillio, hij dacht mee op een fijne manier zodat wij in deze verdrietige periode ons gesteund voelden. Het is ook een drukke tijd dus dan is het fijn dat een prettig en professioneel persoon de regie in handen heeft.














