Landelijk steunpunt verlies
Wij geven graag persoonlijke aandacht, ook na de uitvaart. Daarom bieden wij u, in samenwerking met het ‘ Landelijk Steunpunt Verlies ’ digitale nazorg aan.
Wat houdt de digitale versie in?
Na een overlijden moet u verschillende beslissingen nemen. En dan zijn er ook nog allerlei administratieve, financiële en belastingtechnische zaken. In al deze regelzaken kunt u gemakkelijk de weg kwijtraken. De digitale versie helpt u om een overzichtelijke actielijst te maken die aansluit op uw persoonlijke situatie.
Het gaat om:
digitale checklist die de acties voor de afwikkeling van de nalatenschap in beeld brengt (wie doet wat).
e-book die u kunt raadplegen als toelichting op de uit te voeren acties.
Hoe maakt u gebruik van de digitale versies?
Klik hieronder op het logo/beeldmerk van “Steun bij Verlies”.
U komt dan op de inlogpagina waar u gevraagd wordt om uw verificatiecode in te vullen.
Deze heeft u gekregen van uw uitvaartleider na de uitvaart.
De verificatiecode geeft u gratis toegang tot de digitale ondersteuning.
Als laatste wordt u gevraagd om een persoonlijk (gratis) account aan te maken (gebruikersnaam en wachtwoord). De gebruikersnaam en wachtwoord kunt u voor een volgende keer gebruiken bij ‘Mijn steunpunt’ (zie laatste tab op de oranje balk ‘Ik zoek hulp’) om opnieuw toegang te krijgen tot de digitale versie.
Wij hopen dat de digitale steun u helpt in deze moeilijke tijd.